Site Overlay

Klachten

Als u een klacht heeft over de verwerking van uw persoonsgegevens, laat dit dan vooral
aan mij weten. Mocht u er met mij niet samen uitkomen, dan heeft u het recht om een
klacht in te dienen bij de privacytoezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. U kunt
hiervoor .
contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens


Bij eventuele klachten over het traject wordt gewerkt met de klachtenprocedure van de
Wet
Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ). Deze bestaat uit drie stappen:
1. Je bespreekt je klacht met je therapeut.
2. Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je een klacht middels een VIM formulier (deze kan ik u toezenden) opsturen naar de Vereniging Integrale Vitaliteitkunde (VIV).
Een klachtenfunctionaris van de Cam Coƶperatie neemt dan
contact
met je op.
3. Slaagt de klachtenfunctionaris er niet in om te bemiddelen, dan kun je je klacht
voorleggen aan een geschillencommissie.